עורך דין לשון הרע

עו"ד טל אור מארדכייב

לשון הרע היא עבירה חמורה שעלולה לגרום לנזק בלתי הפיך למוניטין ולקריירה שלו. היא מתייחסת לאמירה כוזבת הפוגעת במוניטין של מישהו ומועברת לצד שלישי. אם אתה או העסק שלך היו מושא לשון הרע, חיוני להתייעץ עם עורך דין לשון הרע המתמחה בהגנה על המוניטין של אנשים וחברות.

עורך דין תביעות דיבה

תביעות לשון הרע הן דרך של אנשים וחברות לבקש פיצוי על נזק שנגרם מהצהרות מכפישות. תביעת לשון הרע מבוססת בדרך כלל על תביעה בגין הוצאת דיבה או לשון הרע. לשון הרע היא הצהרה שקרית כתובה או שפורסמה הפוגעת במוניטין של מישהו, בעוד לשון הרע היא הצהרה שקרית מדוברת הפוגעת במוניטין של מישהו.

הוצאת דיבה עורך דין

קל יותר להוכיח תביעה בגין לשון הרע מאשר תביעה בגין לשון הרע מכיוון שמדובר ברישום קבוע שניתן להציגו בבית המשפט. התובע רק צריך להוכיח כי הנתבע פרסם את ההצהרה הכוזבת וכי האמירה פגעה בשמו הטוב. לעומת זאת, תביעה בגין לשון הרע מחייבת את התובעת להוכיח כי ההצהרה הכוזבת נמסרה לצד שלישי וגרמה לנזק.
תביעת לשון הרע ללא הוכחת נזק

בתחומי שיפוט מסוימים, תובע יכול להגיש תביעת לשון הרע ללא הוכחת נזק. משמעות הדבר היא כי התובע אינו צריך להראות כי נגרם להם פגיעה ממשית בשמו הטוב. במקום זאת, בית המשפט מניח שההצהרה הכוזבת גרמה נזק ופוסק פיצויים בהתאם.

עורך דין לשון הרע

עורך דין לשון הרע ופגיעה במוניטין

תביעת לשון הרע עלולה לפגוע במוניטין הן של התובע והן של הנתבע. במידה ותביעת התובע תזכה, הדבר עלול לפגוע במוניטין ובקריירה של הנתבע. מאידך, אם תביעת התובע לא תצליח, הדבר עלול לפגוע בשמו הטוב בכך שהוא רומז שהאמירה השקרית הייתה אמת.

עו"ד לשון הרע : תביעה על שיימינג

בשנים האחרונות חלה עלייה בתביעות בגין שיימינג, המתייחסות לשימוש ברשתות החברתיות כדי לבייש ולהשפיל אנשים באופן פומבי. שיימינג יכול ללבוש צורות רבות, כגון פורנו נקמה, בריונות ברשת ומסעות שיימינג ציבוריים. תביעות אלה טוענות בדרך כלל לשון הרע, פגיעה בפרטיות וגרימת מצוקה רגשית מכוונת.

עורכי דין לשון הרע יכולים לספק ייעוץ וייצוג משפטי בכל סוגי תיקי לשון הרע. הם יכולים לעזור לאנשים ולחברות להגן על המוניטין שלהם ולחפש פיצוי על נזק שנגרם מהצהרות מכפישות. עורכי דין לשון הרע יכולים גם לייעץ כיצד להימנע מהצהרות מכפישות וכיצד להגיב להצהרות כוזבות שנאמרו עליך או על העסק שלך.

תביעות לשון הרע באינטרנט מציבות אתגרים ייחודיים הדורשים ידע ומומחיות מיוחדים. קלות הפרסום באינטרנט, התהודה הגבוהה של המדיה החברתית והפוטנציאל לפיצוי משמעותי הופכים תביעות לשון הרע באינטרנט למורכבות במיוחד. עו"ד לשון הרע המתמחה בדיני אינטרנט יכול לספק את המומחיות הדרושה כדי לנווט אתגרים אלו ולהגן על המוניטין של לקוחותיו.

עורך דין לשון הרע : סיכום

לשון הרע היא עבירה חמורה העלולה לגרום לפגיעה משמעותית במוניטין ובקריירה. עורכי דין לשון הרע מתמחים בהגנה על המוניטין של אנשים וחברות ויכולים לספק ייעוץ וייצוג משפטי בכל סוגי תיקי לשון הרע. אם אתה או העסק שלך היו מושא לשון הרע, חיוני להתייעץ עם עורך דין לשון הרע המתמחה בדיני אינטרנט כדי להגן על המוניטין שלך ולבקש פיצוי על נזק שנגרם מהצהרות מכפישות.

הצהרת נגישות עסק


העסק מונגש לבעלי מוגבלויות באופנים הבאים:

  1. מעלית
  2. שירותי נכים
  3. חנייה נגישה
דילוג לתוכן